fbpx

למה ואיך אפשר להשתמש בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן לעסק?

אם שמעת על בינה מלאכותית ותהית איך זה עובד בדיוק והאם אפשר להשתמש בבינה מלאכותית כדי לכתוב תוכן לעסק אני כאן כדי להסביר לכם כל מה שאני (בינתיים) יודעת. אבל לפני מה זה בעצם AI – בינה מלאכותית? “בינה מלאכותית (AI) היא תחום מחקר רחב המקיף תתי תחומים רבים ושונים, כולל למידת מכונה, עיבוד שפה […]

רעיונות לתכנים מעולים לדף תודה

בניתם דף נחיתה? השקעתם את הנשמה? אבל מה עם הרגע שאחרי? ברגע שהלקוח שלכם מילא פרטים בדף נחיתה הוא עובר לעמוד תודה… העמוד הזה הוא נדל”ן חשוב שכדאי מאד לנצל וכאן בפוסט הזה  אני אתן לכם מספר רעיונות איך לעשות את זה.  ובעיקר – איך לנצל את דף התודה לשיפור השירות, לשדרוג מכירות וליותר תוצאות. […]

שיעור על ג’ימייל

שיעור לייב בנושא: תיבת ג’ימייל מתוקתקת תיבת מייל נקיה ומסודרת זה ראש שקט ורגוע.מייל מסודר זה מתכון לעבודה נעימה ויעילה בעסק. בשיעור אני אראה לכם טריקים ושיטות לניהול תיבת ג’ימייל מתותקת. השיעור יתקיים בתאריך 25.05.2021בשעה 21:00 הקלטה תשלח לנרשמים למה שווה להגיע לשיעור? תחשבו על זה – אתם נכנסים לתיבת המייל בבוקר, היא עמוסה, יש […]

דפי נחיתה – כל מה שחשוב לדעת

אם חיפשתם מידע על דפי נחיתה הגעתם למקום הנכון.בפוסט הזה אני מאגדת מספר מאמרים שכתבתי על דפי נחיתה ויש בו כמעט כל מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לבנות דף נחיתה. מומלץ להכין קפה כי זה הפוסט הכי ארוך באינטרנט.תהנו! סדר העניינים:מה זה דף נחיתהאיפה כדאי לבנות דף נחיתהכמה עולה לבנות דף נחיתהמבנה מומלץ לדף נחיתהכתיבת […]

פלאשי – מערכת דיוור ואוטומציות לחנויות איקומרס

יש לך חנות איקומרס?  תכירו את “פלאשי” מערכת דיוור ואטומציות שמותאמת במיוחד לחנויות איקומרס. מערכת ישראלית, עם תמיכה טכנית מעולה שמתאימה לחנויות שרוצות לשפר את ההמרות וליצור משפכי שיווק מותאמים אישית.  הכירו את “פלאשי” מערכת דיוור ואטומציות שמותאמת במיוחד לחנויות איקומרס.היתרונות של פלאשיהיא מתממשקת לחנות בקלות בלי צורך בחיבור לאוטומציות חיצוניות. אפשר לבנות בה בקלות אוטומציות […]

התהליכים מאחורי הפקת קורס דיגיטלי

הרבה בעלי עסקים רוצים להקים קורס דיגיטלי ואחד החסמים הגדולים הוא איך להתחיל, מה לעשות קודם איך לבנות את הקורס מבחינה טכנית וכו’ בהרבה מצבים כל ההתלבטויות האלו גורמות לאנשים להתעכב עם הקורס ולדחות את הקץ להרבה מאד זמן. הוצאתי השבוע את הקורס הדיגיטלי הרביעי שלי וזאת הזדמנות לחלוק קצת מאחורי הקלעים של בניית קורס ולשתף […]

איך לחבר בין קארדקום לרב-מסר?

יש לכם חשבו ן בקארדקום ואתם רוצים שמי שנרשם יעבור אוטומטית למערכת הדיוור רב-מסר או למערכת אחרת? רוצים שכל מי שמשלם לכם על קורס דיגיטלי או שירות יעבור לרב-מסר? הנה הסבר איך עושים את זה. איך לחבר בין קארדקום לרב-מסר? כדי להתחיל בחיבור של מי שנרשם בקארדקום לרב-מסר יש צורך ב: חשבון במערכת רב-מסר חשבון […]

סקירה על מערכת lastpass לשמירת סיסמאות מאובטחת

מכירים את זה שרוצים להכנס לאתר ואז מנסים להזכר מה הסיסמה? זה A גדולה? B קטנה? או משהו אחר? בסוף מתייאשים ולוחצים על שיחזור סיסמה ורואים שזה תאריך היום הולדת שלכם. אבל- האם ידעתם שיש אפשרות להשתמש במערכת ייעודית מאובטחת ששומרת את כל הסיסמאות בצורה מרוכזת? הסיסמאות מוגנות ומסודרות במקום אחד וגם זה *חוסך הרבה […]

מה זה אינטגרומט + דוגמה

בפוסט הזה אני רוצה להסביר מה זה אינטרגורמט ולהראות דוגמה לבעיה שהייתה ללקוחה ואת הפתרון שיצרתי לה באמצעות אינטגרומט.  אני כותבת את זה כדי להראות שיש מקרים שעם קצת יצירתיות ואוטומציה בסיסית אפשר לפתור בעיות ובעיקר לחסוך הרבה מאד זמן.  אז בואו נתחיל  אז מה זה אינטגרומט? מערכת אוטומציה שבה אפשר לבצע חיבור בין מערכות. כלומר, […]

איך לבחור מערכת דיוור מתאימה לעסק שלך?

מערכת דיוור היא אחד הכלים השימושיים בעסק קטן, היא מאפשרת לנהל רשימת לקוחות, ליצור דפי-נחיתה, לשלוח דיוורים בכמויות גדולות, לצפות בסטטיסטיקות ועוד.  אחד השאלות הנפוצות היא: באיזה מערכת דיוור לבחור? איך אפשר לדעת מה מערכת הדיוור שמתאימה לעסק שלי? במאמר הזה אעשה לכם קצת סדר בדברים ואעזור לכם להבין איך לבחור מערכת מתאימה.  הקדמה – […]