fbpx

פוסט: למה ואיך אפשר להשתמש בבינה מלאכותית לכתיבת תוכן לעסק?

אם שמעת על בינה מלאכותית ותהית איך זה עובד בדיוק והאם אפשר להשתמש בבינה מלאכותית כדי לכתוב תוכן לעסק אני כאן כדי להסביר לכם כל מה שאני (בינתיים) יודעת.

אבל לפני מה זה בעצם AI – בינה מלאכותית?

“בינה מלאכותית (AI) היא תחום מחקר רחב המקיף תתי תחומים רבים ושונים, כולל למידת מכונה, עיבוד שפה טבעית ורובוטיקה. מחקר בינה מלאכותית עוסק בפיתוח והטמעה של אלגוריתמים המאפשרים למחשבים לפתור בעיות שקשה לבני אדם לפתור”

עם בינה מלאכותית אפשר לצייר, להכין תמונות בהשראת אומנים, לכתוב תוכן ועוד שלל אופציות, ובטח בדקות אלו כשאני כותבת את זה יש כבר עוד 63733 אפשרויות חדשות לשימוש בבינה מלאכותית.

איך אני משתמשת בבינה מלאכותית לעסק שלי?

יש לי בלוג באנגלית בכתובת besthacksever.com זה בלוג על צמחים, כשהתחלתי לכתוב אותו הקדשתי לכתיבה של כל פוסט בערך 4 שעות ועדיין לא הייתי מרוצה מהתוכן ומרמת הכתיבה, ואז גיליתי שאני יכולה לכתוב את התוכן באמצעות בינה מלאכותית ולקצר לעצמי את הכתיבה של כל פוסט לבערך חצי שעה! כתבתי כך במשך חודש מעל 100 פוסטים בבלוג!

האם זאת לא רמאות להשתמש בבינה מלאכותית לכתיבה?

  1. לא זאת לא רמאות זאת בסך הכל שיטה שעוזרת לקצר תהליכים, בדיוק כמו שקצר יותר לכתוב במחשב ולא בעפרון, בדיוק כמו שקצר יותר לעצב עם פוטושופ מאשר לצייר ביד או עם עט של קליגרפיה כמו שהיו עושים לפני 40 שנה.
  2. גם כשאני כותבת תוכן עם בינה מלאכותית אני עדיין צריכה לבדוק שהתוכן הגיוני, להכיר לעומק את התחום כדי לדעת שהכל כתוב נכון, לשפר ניסוחים, להוסיף נגיעה אישית של טקטס, להוסיף הפניות, לינקים, תמונות ולהפוך את התוכן לאישי ורלוונטי יותר. אבל זה עדיין מקצר את העבודה ב80% וזה מבורך בעיני.

האם אפשר לכתוב עם בינה מלאכותית בעברית?

אני לא מכירה לצערי עדיין אופציה של לכתוב בצורה איכותית עם בינה מלאכותית בעברית, לכן אם אני צריכה לכתוב תוכן בעברית אני יכולה ליצור את התוכן באנגלית באמצעות בינה מלאכותית ואז לתרגם אותו בגוגל טרנסלייט או כל תוכנת תרגום ואז לערוך כדי להפוך את התוכן למתאים יותר לעברית מדוברת ושזה לא ירגיש מתורגם.

בנוסף,

בינה מלאכותית עוזרת לכתוב מאמרים בצורה נכונה ומסודרת, כלומר אם תכתבו מאמר עם בינה מלאכותית, תמיד תהיה לכם הקדמה, פסקאות, פסקת סיכום וכו’

כך שאתם מקבלים את כל הידע שרציתם לכתוב עליו ואז אתם עורכים את המאמר וכך לא מפספסים שום דבר חשוב.

באיזה מערכות אני משתמשת?

בינתיים יצא לי להשתמש בכמה מערכות של בינה מלאכותית והכי אהבתי את התוצאות ב texta.ai וגם ב chatGPT

רוצה לראות איך זה עובד?

הכנתי סרטון שבו אני מראה איך אני כותבת מאמר באנגלית עם בינה מלאכותית