fbpx

פוסט: סקירה על מערכת lastpass לשמירת סיסמאות מאובטחת

מכירים את זה שרוצים להכנס לאתר ואז מנסים להזכר מה הסיסמה? זה A גדולה? B קטנה? או משהו אחר? בסוף מתייאשים ולוחצים על שיחזור סיסמה ורואים שזה תאריך היום הולדת שלכם. אבל- האם ידעתם שיש אפשרות להשתמש במערכת ייעודית מאובטחת ששומרת את כל הסיסמאות בצורה מרוכזת? הסיסמאות מוגנות ומסודרות במקום אחד וגם זה *חוסך הרבה מאד זמן יקר* רוצים לגלות איך זה עובד? תמשיכו לקרוא.

נעים להכיר lastpass

אם כבר יצא לכם בעבר לבדוק בטח ראיתם שישנם בשוק הרבה מערכות לשמירה מאובטחת על סיסמאות, אני ממליצה להתחיל דווקא ממערכת פשוטה וחינמית – lastpass! (האתר https://lastpass.com/) היא קלה, פשוטה וברורה ולא מסובך ללמוד אותה.

כאן בסרטון אני מדגימה איך פותחים חשבון במערכת ואיך משתמשים בה ולמה זה כ”כ חשוב לשמור את כל הסיסמאות בצורה מסודרת ונגישה.

איך אפשר לאבטח את המערכת בעוד שכבת הגנה?

אני ממליצה בחום להוסיף עוד שכבת אבטחה של אימות כפול על מנת שהמערכת לא תפרץ. איך עושים את זה? נכנסים לחשבון ב- lastpass נכנסים ל- account setting עוברים ללשונית multi factor options בוחרים את האפשרות העליונה של אפליקציית LastPass Authenticator ולוחצים על העפרון בצד ימים של עריכה.

במקביל מתקינים בטלפון את אפליקציית LastPass Authenticator לוחצים על UPDATE מכניסים שוב את הסיסמא, ב- Enabled מסמנים Yes ואז במסך הבא הוא יציע להתקין את האפליקצייה של LastPass Authenticator. לוחצים Next מכניסים עוקבים לפי ההוראות ומבצעים אימות ב-SMS וזהו, מעכשיו בכל פעם שתרצו להכנס לחשבון ב- lastpass הוא יבקש להכנס במקביל לאפליקציה ולהכניס בחשבון את הקוד שיש באפליקצייה על מנת לוודא שהחשבון מאובטח.

מבזבזים בעסק הרבה זמן? משהו עובד לא יעיל?

אם אתם מרגישים שמשהו בעסק עובד בצורה לא יעילה

אם יש בעסק משימות שמצריכות עבודה ידנית (כמו למשל לחפש כל יום סיסמאות)
אני ממליצה לקרוא כאן באתר על פתרונות לייעל את העסק ולהכנס גם לקבוצה בפייסבוק “אוטומציה להמונים”
ניתן לקבוע איתי שעת ייעוץ אישית בעלות של 300 ש”ח+ מע”מ ובה לנתח מה בעסק עובד לא יעיל ולמצוא יחד פתרונות פרקטיים.