fbpx

פוסט: כמה עולה לבנות דף נחיתה?

אין יום שלא שולחים לי הודעה: “כמה עולה לבנות דף נחיתה?”
ומכיוון שאני מאד אוהבת שקיפות ושהכל ברור וידוע החלטתי לעשות מאמר מסודר שסוקר את הנושא.

נתחיל ממהתחלה – מה זה דף נחיתה?

דף אינטרנט עם עמוד אחד שמכיל מידע על נושא מסויים וספציפי, למשל, הרשמה לסדנה, הרשמה לקורס, אפשרות להוריד מדריך או להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר.

דף נחיתה בנוי מעמוד אחד שכל המידע מרוכז בו, כל הפרטים על המוצר או הקורס ויש בו בד”כ רק אפשרות לנחות למקום אחד, לטופס השארת פרטים
לרוב, בדף נחיתה לא נשים קישור לאתר שלנו, לא לעוד עמודים ולא שום לינק חיצוני וזאת מתוך מטרה שכל גולש שנכנס לדף יגיע למקום אחד בלבד.

באיזה מערכות בונים דפי נחיתה?

יש מן הסתם הרבה מערכות שאפשרי לבנות באמצעותן דף נחיתה.
הנפוצות שבהם הן בניית דף נחיתה בתוך מערכת וורדפס או וויקס.
והאופציה השנייה לבנות דף נחיתה בחשבון שלכם במערכת הדיוור למשל רב-מסר, סמוב, אקטיב-טרייל, פולסים וכו’

מה ההבדל?

בבניית דף נחיתה בתוך מערכת האתר היתרון הם: האתר בבעלותכם הבלעדית ואין צורך לשלם כל חודש למערכת הדיוור.
אפשרויות העיצוב רבות יותר, דף הנחיתה יתאים באופן מושלם לאתר שלכם, הדף יסרק במנועי החיפוש וישאר שלכם לתמיד כל עוד אתם משלמים על האחסון של האתר כמובן.

בבניית דף נחיתה במערכת הדיוור הדף יהיה קיים רק כל עוד אתם משלמים מנוי חודשי למערכת הדיוור שלכם. זה החסרון. אך מצד שני היתרון הוא הקלות והפשטות, אפשר לפתוח חשבןן במערכת הדיוור לעיתים אפילו חינמי ובתוך שעה להקים דף נחיתה ולהתחיל לפרסם.

עוד יתרון שבניית דף נחיתה במערכת הדיוור מצריכה פחות ידע טכני, החיבור למערכת הדיוור מובנה, כל הפרטים של מי שנרשם נשמרים לכם אוטומטית במערכת והכל פשוט יותר.

אוקיי אז מה המחיר של בניית דף נחיתה?

כשאתם באים לבנות דף נחיתה כמו כל דבר המחיר תלוי במה אתם מקבלים בתמורה לתשלום.

דף נחיתה במערכת האתר מורכב יותר, מצריך עיצוב מושקע יותר ויותר ידע טכני. המחירים בשוק מתחילים בכ-1,800 ש”ח
המחיר של בניית דף נחיתה במערכת האתר שלכם יכול להגיע גם ל-3,000 ש”ח ויותר, הכל תלוי אם עובדים מתוך תבנית מוכנה, אם יש לכם כבר אתר, אם יש לכם צורך גם בכתיבה, אם יש לכם כבר גרפיקה? אם זה כולל סליקה, חיבור למערכת אחרת ועוד ועוד.

בניית דף נחיתה במערכת דיוור יוכל להתחיל ב-1,000 ש”ח, אני אישית לוקחת 1,500 ש”ח על בניית דף נחיתה במערכת דיוור.

כשאתם מבקשים הצעת מחיר לדף נחיתה אני ממליצה לבדוק כמה דברים, המחיר כמובן תוצאה של שקלול מה אתם מקבלים בתמורה.

1.
מי בונה את הדף ומה הרקע שלו, יש אנשים שיגיעו מרקע עיצובי, מרקע טכני או מרקע של כתיבה, כל אחד יתן לכם תוצאה קצת שונה בהתאם לתחום ההתמחות שלו.
אם אתם בתחום עיצובי וחשוב לכם שהדף יהיה מהמם כדאי לחפש מישהו שעובד צמוד למעצב או שמגיע מרקע של עיצוב.
אם אתם מרגישים שהכתיבה שלכם לא מספיק חדה שווה לחפש מישהו עם הרבה נסיון בכתיבה.
אם אתם לא בטוחים שהתמחור נכון, שהמוצר שאתם רוצים לבנות עבורו דף מספיק מחודד אולי שווה שמי שבונה את הדף יכיר את התחום, יהיה בעל עסק הרבה שנים ולכן יוכל לעזור לכם לחדד את הנקודות האלו.
(כאן תוכלו אם בא לכם לקרוא קצת על הרקע שלי)

2.
תבדקו מה בניית העמוד כולל:
האם זה כולל בניית עמוד תודה (שאליו אנשים יעברו אחרי ההרשמה)
האם זה כולל הטמעת פיקסל (שתוכלו ליצור אח”כ מודעות מהקהל שהיה בדף)
האם זה כולל כתיבה? שיוף של התוכן של הדף?
האם זה כולל חיבור של כל מי שנרשם לרשימתת תפוצה?
האם זה כולל שכל מי שנרשם לכם בדף יקבל מיידית מייל אחרי ההרשמה?
האם זה כולל חיבור לסליקה?

כמו שראיתכם יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על מחיר של דף נחיתה וקשה להגיד מחיר ולהיות בטוחים במאה אחוז.

אני אישית אוהבת לעשות עבודה מההתחלה עד הסוף, ולכן מכלילה בכל פרוייקט של דף נחיתה גם שיוף של הכתיבה, גם חיבור לרשימת תפוצה, גם מייל אחרי ההרשמה, גם דף תודה וגם הטמעת פיקסל והרבה פעמים עוד דברים מסביב שהופכים ללקוח את בניית הדף לחוויה מוצלחת ומביאים תוצאות.

הנה דוגמה לדף נחיתה שבניתי ללקוחה ממש לפני כמה ימים במערכת של רב-מסר
דף יחסית מורכב שכולל בתוכו קישור לכל השירותים והמוצרים שלה.

יש לכם שאלה?
משהו לא ברור?
מוזמנים לכתוב לי בתגובות או בקבוצה