איך להכין תזכורת על פגישה במערכת רב מסר

אם אתם עובדים מול לקוחות וקובעים פגישות בטח חיפשתם מערכת שתעזור לכם לתזכר לקוחות כדי לצמצם את ביטולי הפגישות. מצאתי לכם שיטה קלה נוחה ופשוטה. 

בפוסט הקודם בבלוג הבאתי דוגמאות לכמה אוטומציות שיחסכו לכם זמן בעסק ויקלו לכם על החיים.

כעת אני רוצה להדגים איך ניתן בקלות לבצע תזכורות ללקוחות על פגישות במערכת רב מסר.

מתאים למצב שיש לכם לקוח ויש לו פגישה שבועית קבועה או פגישות קבועות.
כך מכניסים את הפרטים שלו, יוצרים שדה של הפגישה הקרובה ואז מזינים בכל סיום פגישה את הפגישה הקרובה למערכת ומגדירים תזכורת.

(אני מדגימה על רב מסר אבל בכל מערכת דיוור שמכילה CRM ניתן לברר מול החברה אם קיימת אפשרות דומה ואני מניחה שלרובן יש את

האופציה)

בתוך הרב מסר קיימת מערכת שנקראת KESHER שהמטרה העיקרית שלה היא לבצע פולואפ לשיחות מכירה ולהצעות מחיר.

נכנסים לסרגל העליון ולוחצים על מוצרים- מערכת KESHER

מערכת קושר רב מסר
מערכת קושר רב מסר

לוחצים בצד שמאל על צור איש קשר חדש

מערכת קשר רב מסר
                                        כך נראה המסך של מילוי פרטי הלקוח

לוחצים בצד שמאל על פרטים נוספים ואז על נהל שדות מותאמים אישית
כאן לוחצים על הוסף שדה מותאם אישית
בוחרים בסוג השדה DATE וקוראים לשדה בשם, וכמובן לוחצים שמור.

בסיום כל פגישה נכנסים לפרטים של איש הקשר, אני הכנסתי את אלונה אלוני כדוגמה.
בוחרים את סוג המשימה: פגישה, טלפון, משימה או מייל ואז נפתח מסך הגדרות.
במסך הזה ניתן לסמן שהפגישה תכנס לגוגל קלנדר, להגדיר תאריך, להוסיף משתתפים, לשלוח הזמנה לאיש קשר, לסמן מיקום של הפגישה ונושא הפגישה.
אם רוצים להגדיר התראה לוחצים על הוסף התראה וניתן לבחור אם היא תהיה יום לפני, כמה שעות לפני וכו'
כרגע לא מצאתי אופציה לבצע אסמאס עם תזכורת על פגישה אך אם אמצא אערוך את הפוסט.

ככה נראה כרטיס של לקוחה ששמתי לה פגישה, תזכורת ומשימה.

מצרפת גם סרטון שמראה את כל התהליך של תזכורת אוטומטית ב-3 דקות עבודה

 

אם אהבת את הפוסט והרגשת שהוא תרם לך מוזמנ/ת להמשיך לעקוב.
אני מבטיחה להעלות עוד תכנים מעניינים ושימושיים על אוטומציות ובוטים לעסקים.
תהילה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות