fbpx

פוסט: כל מה שחשוב לדעת על וואצפ ביזנס

המטרה של אפליקציית וואצפ בינזס היא לקצר תהליכים לעסקים שעובדים עם וואצפ וליצור תקשורת, מדובר כמובן על אותה אפליקצייה כמו וואצפ רק שיש לה פיצ’רים שהותאמו לעסקים.
איך מתחילים?
מומלץ להשתמש בקו נפרד מהקו הפרטי לוואצפ ביזנס
מורידים את האפליקציה, ניתן להוריד אותה גם עבור מספר טלפון קווי, אם הורדתם את האפליקצייה לטלפון קווי תוכלו לעשות אימות באמצעות שיחה ולא עם SMS


אז מה אפשר לעשות עם וואצפ ביזנס?

ליצור פרופיל יפה לעסק שלכם

בתוך ההגדרות ניתן לערוך את הפרופיל, להוסיף תאור של העסק, לינק לאתר, לעדכן את שעות הפתיחה וכו’
מדובר על אפשרויות רחבות יותר ממה שקיים בוואצפ הרגיל.

לענות תשובות מהירות לשאלות נפוצות

בוואצפ ביזנס ניתן להכין בקלות מענה לשאלות מהירות כמו: מה שעות הפתיחה, כמה עולה השירות וכו’. כדי לעשות את זה נכנסים להגדרות/ הגדרות העסק/ תגובות מהירות ושם מגדירים את התשובות לשאלות הנפוצות. כדי להגיב למישהו על שאלה שהתשובה הוגדרה פשוט לוחצים על סימוןן הסלאש / ואז נפתחת לבד רשימה של כל האפשרויות הנפוצות.

להגדיר הודעת פתיחה שאותה יקבל כל מי ששולח לכם הודעה בוואצאפ

נכנסים להגדרות/ הגדרות העסק/ הודעת פתיחה ואז ניתן להגדיר הודעת ברכה שאותה יקבל מי ששולח לכם הודעה בפעם הראשונה וגם מי שפנה בעבר אבל לא היה בקשר אתכם 14 יום.
ניתן לשנות בנמענים האם לשלוח לכולם/ לשלוח רק למי שלא באנשי קשר, לכולם חוץ ממישהו מסויים, למישהו ספציפי. את ההודעה ניתן לערוך כמובן בהתאם לצרכים שלכם.

להגדיר מענה לא זמין מחוץ לשעות הפעילות

ניתן להגדיר מענה שישלח אוטומית כשאתם לא זמינים, תוכךו לשנות את זה ידנית למצב לא זמין נניח בסופי שבוע או חופשות, או שתוכלו להגדיר שההודעה תשלח לאנשים תמיד, בלוח זמנים מותאם אישית או מחוץ לשעות הפעילות.

עוד כמה פיצרים מגניבים

קישור קצר

ניתI ליצור קישור קצר ואותו לצרף לפרסומים שלכם ברשת, לאתר שלכם ולכל מקום שתרצו, היתרון הוא שאנשים יכולים להתחיל שיחה אתכם בלי שתהיו שמורים להם באנשי הקשר.

קטלוג מוצרים

אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים תוכלו להגדיר קטלוג ולעדכן לכל אחד מחיר ופרטים נוספים. זה נראית אופציה מגניבה למרות שאישית לא יצא לי להשתמש בה.

רוצים לקבל סרטון קטן וחמוד שהכנתי עם הסבר על ווצאפ ביזנס?
תשלחו לי פה הודעה ואשלח לכם בכיף http://bit.ly/37GOwJD