איך להגדיר שכל מייל עם קובץ ישמר לכם אוטומטית בתיקייה בדרייב מסודר

מכירים את זה שלקוחות שולחים לכם מיילים עם קבצים והכל מתבלגן לכם? הכנתי הדרכה לאוטומציה שתעזור לכם לעשות סדר במיילים. איך להגדיר שכל מייל עם קובץ ישמר לכם אוטומטית בתיקייה בדרייב. אם אותו אדם ישלח לכם מייל נוסף הקבצים מתוכו ישמרו שוב בתיקייה ששייכת לו בדרייב.

למי זה מתאים?

  • יועצי משכנתאות שמקבלים מלקוחות הרבה קבצים ורוצים לשמור אותם בצורה מסודרת להעביר לבנק.
  • סוכני ביטוח שמקבלים מלקוחות הרבה מיילים וצריכים לשמור אותם מסודר ולהעביר אחכ לחברת הביטוח
  • עורכי דין שמקבלים מלקוחות מסמכים וצריכים לשמור אותם מסודר בתיקייה אחת עם השם של הלקוח

בקיצור, הבנתם את הרעיון 🙂

בהדרכה אני מסבירה איך:

לפתוח תיקיית לקוחות בגוגל דרייב
ליצור באמצעות זאפייר אוטומציה שגורמת לכך שכאשר מישהו שולח לכם מייל
הקבצים שבתוך המייל עוברים אוטומטית לתת תקייה מתחת לתייקית לקוחות
לתיקייה יקראו בשם של הכתובת מייל ממנה הגיעו הקבצים
אם אותו אדם ישלח לכם שוב מייל עם קבצים מצורפים הקבצים יכנסו לתיקייה שעל שמו

כל ההסברים נמצאים כאן בסרטון – אם יש לכם שאלות אשמח לעזור 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות