fbpx

פוסט: איך ליצור אוטומטית רשימת לקוחות שמתעניינים בשירות ספציפי?

איך ניתן ליצור אוטומטית רשימת לקוחות שמתעניינים בשירות ספציפי שלכם באמצעות מערכת דיוור?

תדמיינו את זה, אתם שולחים ללקוחות שלכם מייל עם כמה הצעות ואפשרויות ואחרי יומיים אתם פותחים את המערכת דיוור ורואים בדיוק כמה אנשים התעניינו במוצר א’ וכמה במוצר ב’ ויש לכם רשימה מסודרת של אותם לקוחות.

אתם יכולים לשלוח להם מייל עם עוד מידע על המוצר, לטרגט אותם בפרסום ממומן, להכין להם מייל עם מוצרים דומים ועוד הרבה אפשרויות יצירתיות.
איך זה עובד?
 מכינים בכל מערכת דיוור מייל רגיל, בכל לינק למוצר ספציפי מגדירים שבאופן אוטומטי כל מי שלחץ על הלינק למוצר יכנס לקבוצת “המתעניינים במוצר X”

הנה הסבר שלב אחרי שלב
בסוף ההדרכה יש גם סרטון עם צילומי מסך 
האופציה הזו קיימת בכל מערכות הדיוור שאני מכירה בכל מערכת זה יעבוד קצת שונה אבל העקרון מאד דומה.
ובעיקר, רוב האנשים לא משתמשים באופציה הזאת למרות שהיא מדהימה. 

מתחילים:
ניגשים ללשונית מסרים והוספת מסר חדש. 

בוחרים מסר מעוצב או דף חדש ומכינים את 2 האפשרויות, למשל סדנת און-ליין וסדנה פיזית. 

משנים את הקישורים לקישורים שיפנו לאתר הנכון, שימו לב ניתן לשנות את הכיתוב של הטקטס ויש למחוק את הסולמית.

לוחצים למעלה על אפשרויות מסר, יורדים לאפשרויות מתקדמות ושם יש את האופציה שנקראת הרשמה ההסרה בקליק בודד. 
לוחצים וכאן זה ממש ברור, בוחרים את הלינק ובוחרים לאיזה רשימת דיוור יעבור מי שנרשם אלייה.
כמובן יש להגדיר מראש את הקבוצות, נכנסים לרשימות, ניהול רשימות ובוחרים שם לרשימה, כדאי לבחור שם ברור שתדעו בדיוק מי נמצא ברשימה.

 

מצרפת סרטון עם צילומי מסך והסבר ברור איך ניתן לבצע את האוטומציה

להצטרפות לרב מסר בהטבה מיוחדת