fbpx

שיעור לייב בנושא:

ניהול משימות בעסק

למה כדאי להשתמש במערכת לניהול משימות בעסק
סקירה על מערכת Trello 
למה כדאי למי מתי איך כמה ולמה

השיעור יתקיים בתאריך 27.01.2021
בשעה 21:00 הקלטה תשלח לנרשמים

למה שווה להגיע לשיעור?

תחשבו על זה – אתם קמים בבוקר ומתחילים לנסות להזכר מה יש לעשות היום, מה דחוף, למי צריך לחזור וכל מה עוד צריך לעבוד?

אני משתמשת כבר מספר שנים במערכת Trello לניהול משימות והיא יד ימיני ואני לא זזה בלעדייה.

בהרצאה נדבר על מערכות לניהול משימות, למה זה חשוב, איך זה עוזר להתמקד בעבודה וכמובן נצלול פנימה לעומק ונראה איך להשתמש במערכת – טרלו ויהיה בסוף זמן לשאלות ותרגול. 

אז על מה בדיוק נדבר?

1

מה זה מערכת לניהול משימות?

למה כדאי להשתמש במערכת לניהול משימות, איך זה עוזר להתמקד ואיך להתחיל להתרגל להשתמש במערכת. 

2

נכיר את מערכת טרלו

נצלול לתוך מערכת טרלו, אדגים איך זה יכול להיות שימושי, איך כדאי להשתמש במערכת ואיך להפיק ממנה את מירב התועלת. 

3

זמן לשאלות

ניסיתם להתחיל להשתמש במערכת לניהול משימות והתייאשתם? משהו היה לא ברור? יהיה לנו מספיק זמן לשאלות ושיחה פתוחה ומרתקת. 

נשמע מעניין?

מתי זה קורה?
יום רביעי 27.01.2021 בשעה 21:00 בערב
משך ההרצאה שעה
ההרשמה ללא עלות
תשלח הקלטה לכל מי שירשם כמובן

למי כדאי להגיע?

המטרה שלי פה היא לעזור לבעלי עסקים שרוצים להתייעל
למי שרוצה להכיר מערכות לניהול משימות
למי שרוצה לעבוד בצורה ממוקדת יותר
ולמי שצריך קצת בוסט וידע כדי להתחיל

נעים להכיר

אני תהילה גבאי דויטש האישה מאחורי “אוטומטית” וקבוצת הפייסבוק “אוטומציה להמונים” אני עוסקת בדיגיטל ושיווק משנת 2013.

את אוטומטית פתחתי ב-2019  מתוך מטרה לתת כלים שימושיים והשראה לעסקים שרוצים להתייעל ולהספיק יותר. 

אני בונה עבור לקוחות אוטומציות שעוזרות לייעל את העסק, לדוגמה: חיבור בין טפסי הרשמה למערכות לניהול לקוחות, בניית מערכי שיווק במייל, עבודות מורכבות במערכות דיוור וכל מה שיכול לייעל את העסק ולהפוך אותו לאוטומטי יותר.